محصول بخار شو:

بخار شو ها توسط بخار آب از طریق گرمای المنت داخل آن کار می کنند.و جهت تمیز نمودن سطوحی مانند موزایک و فرش و موکت و ... استفاده میشود.

و محصول بخارشوی خانگی آن بطور معمول  دونوع می باشند:

1- بخار شوی مالتی واپوری 

2-طی شو

1-بخار شوی مالتی واپوری: 

این نوع بخار شو دارای نازلهای مختلف و برای کاربردهای متنوع بوده و جهت تمیز نمودن اجاق گاز،شیر آلات ،سینک ظرفشویی،موزاییک ،سرامیک ،پنجره و... استفاده میشود .

مزایا: پرتابل بوده و برای چندین منظور قابل استفاده می باشد و برندهای معتبر آن ،دارای بخار بسیار زیاد و بخار خشک می باشند.

معایب : قطعات یدکی آنها کمیاب و گران می باشند و با توجه به اینکه در مکانهای مختلف مانند دستشویی و روشویی و اجاق گاز استفاده میشود ،از نظر بهداشتی ،استفاده کننده را منزجر مینماید.

2-طی شو 

این نوع بخار شوها (طی شو) دارای حوله درکف بوده و جهت پاک کردن سطوح صاف و مسطح  بسیار مناسب است و برای تمیز نمودن  سرامیک و موزایک و... مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا : پاک کنندگی بسیار 

 برخی از بخار شوها دارای سری‌های متعدد بوده که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر بخارشوی های موجود در بازار مشابه یکدیگر هستند و غالبا دارای سری‌های مختلفی از قبیل برس چرخان، برس فلزی و سری حوله‌ای برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح هستند. سیستم گرمایش داخلی بخارشو‌ها که از یک بخش تشکیل شده وظیفه‌ی تبدیل آب موجود در مخزن به بخار (بخار با دما و فشار بالا) را برعهده دارد.

اکثر امکاناتی که اخیرا به بخار شوی‌ها اضافه شده جنبه تزئینی داشته و در عمل کاربرد چندانی ندارد، پس بهتر است پولی که می‌خواهید برای خرید آن بپردازید را برای امکانات کاربردی خرج کنید. در ادامه مقاله به نکات مهمی که در رابطه با انتخاب یک بخار شوی باید به آنها دقت کرد، اشاره می کنیم: