نکاتی برای استفاده صحیح و نگهداری جاروبرقی در خانه‌های ایرانی

جاروبرقی یکی از وسایل مهم در خانه‌ها است که به شما کمک می‌کند تا فضای خانه خود را تمیز و سالم نگه دارید. با این حال، همانطور که می‌دانید، استفاده بیش از حد از جاروبرقی می‌تواند منجر به خرابی و کاهش عمر مفید آن شود.

برای اینکه جاروبرقی خود را به درستی استفاده کنید و از عمر مفید آن بهره بیشتری ببرید، ابتدا باید مطمئن شوید که جاروبرقی شما با مناسب‌ترین قدرت مکش و بهترین کارایی عمل می‌کند(بهترین انتخاب، ECO میباشد). ضمنا توصیه می‌کنیم که از قطعات یدکی اصلی و معتبر استفاده کنید.

همچنین برای جلوگیری از خرابی و کاهش عمر مفید جاروبرقی، باید پس از پرشدن پاکتها اقدام به تعویض پاکت نمایید و پس از 3 بار تعویض پاکت ،فیلترهای ورودی و خروجی هوای آنرا (میکرو فیلتر سفید رنگ) تعویض نمایید.به هیچ وجه میکرو فیلتر را نشورید ،بلکه آنرا دور ریخته و با یک فیلتر نو عوض نمایید.

توجه :فیلترهای اسفنجی (به رنگ مشکی) را میتوانید پس از خاک گیری ،بارها استفاده کنید 

در نهایت، بهترین راه برای افزایش عمر مفید جاروبرقی، رعایت نکات نگهداری و تعمیر مرتبط با کارکرد آن است. لذا پیشنهاد می‌کنیم که جاروبرقی خود را به صورت منظم دوره ای (مثلا سالی یکبار) برای سرویس به تعمیرگار بسپارید و در صورت نیاز به تعویض قطعات یدکی، از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنید.

جهت خرید قطعات اورجینال جاروبرقی های پارس خزر، به سایت kalamaj.ir مراجعه نمایید. این سایت دارای نماد اعتماد است